Barry’s werkwijze

Onze werkwijze

Nieuwsgierig naar hoe Barry te werk gaat? Ontdek het hier in 5 stappen

Stap 1

Kennismaking

Tijdens de eerste afspraak leren we jou en je organisatie graag beter kennen. Wat bieden jullie, naar welk type klant ben je op zoek en hoe kan Barry je verder helpen? Tijdens de intake stellen wij onze beste Barry van stal aan je voor en maken we het contract rond tussen jouw bedrijf en Barry.

Stap 2

Prospectlijst

We stellen een prospectlijst op met potentiële klanten die binnen jouw doelgroep vallen. Jij streept maar door waar je niet aan tafel wilt. Of mogelijk heb je zelf een wensenlijst, wij kunnen alle kanten op. Klaar voor de start?

Stap 3

Aan de slag!

Barry belt jouw ideale potentiële klant op met een goed verhaal. Na elke gemaakte afspraak krijg jij een melding. Zo weet je precies waar je straks aan tafel zit. Vaak bellen wij een dag voor het plaatsvinden van de afspraak jouw nieuwe klant nog even op. Dit om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. En om een vervelende "no-show" te voorkomen.

Stap 4

Evaluatie

De prospectlijst is door ons gebeld en de eerste afspraken zijn door jou bezocht. We gaan graag met je in gesprek over de resultaten en onze gezamelijke toekomst.

Stap 5

Vervolgafspraak en prospectlijst

Tegen de afloop van onze afspraken gaan we bespreken of we genoeg klanten voor je hebben gevonden. We blijven je trouw tot je genoeg van ons hebt of op zoek moet naar een nieuwe developer ;)

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, processen en werkwijze.

Wanneer kunnen jullie starten?

Afhankelijk van hoe goed jullie weten wie je ideale klant is, zijn wij vaak in de staat om binnen 2 tot 4 weken te starten met het maken van de eerste afspraken.

Wij hebben al een eigen salesteam

Super! In dit geval werkt Barry complementair. Wij openen de deuren en jullie volgen dat op. Zo ontstaat er een mooi samenspel tussen onze Barry’s en jullie accountmanagers. We houden jullie team scherp en bieden ruimte om enkel bezig te zijn met klanten die meer willen weten.

Wat als ik niet tevreden ben over de dienstverlening?

Dan gaan we altijd het gesprek aan en vinden we een passende oplossing. Moeten we stoppen? Dat kan altijd. Maar weet wat je zegt..

Hoe lang helpt Barry ons?

Wij doen altijd een pilot van drie maanden om te kijken of we goed bij elkaar passen en of we samen succesvol kunnen zijn. Daarna maken wij Barry's Belofte: een vast aantal afspraken voor een vast bedrag per maand. Per drie maanden opzegbaar.

Jullie kennen mijn bedrijf- of mijn propositie toch helemaal niet?

Klopt! En dat maakt ons juist zo krachtig. Wij zorgen dat de deur voor je openstaat bij een bedrijf waar JIJ graag aan tafel wilt. Een potentiële klant waar anders jouw concullega aan tafel zit. Onze Barry’s nemen allemaal kennis van het MKB mee en zijn bekend met de pijn van ondernemers die jij oplost met jouw software!

Werken jullie ook voor mijn concurrent?

Onze mensen zullen niet binnen de door jou gekozen branche voor een concurrent van jou werken. Dit wordt ook door ons goed bewaakt. Jullie prospects zijn en blijven die van jouw organisatie.

Hebben jullie toegang nodig tot mijn CRM systeem of klantdata?

Nee. Liever niet. Wij komen met een selectie met potentiële klanten in een door jouw gekozen doelgroep, jij geeft alleen aan waar je niet aan tafel wilt.

Wat gebeurt er na onze samenwerking?

We helpen je graag aan een plan voor de follow-up van de door ons gebelde potentiële klanten. Gebruiken jullie al een CRM systeem? Hoe volgen jullie leads op? We dragen graag bij om optimaal gebruik te maken van de kanalen die jullie al bedienen zowel online als offline.

Ik heb een pot honing gekregen, wat nu?

Dat kan kloppen, want voor ons is de klant k(h)oning. Met Barry ga je van koud naar goud en de eerste indruk van Barry blijft plakken. En we zijn ook nog eens lokaal: vandaar dat potje lokale, gouden honing op je bureau. Eet smakelijk!