Barry?

Vertel mij eens wat meer

Er zijn heel veel bedrijven die mooie software maken. Maar als je goed bent in het maken van software, betekent het niet dat je ook makkelijk in gesprek komt met nieuwe klanten. Wie zijn je prospects eigenlijk, hoe benader je ze en hoe kom je aan tafel om te laten zien wat je kunt als bedrijf? Nou, wij kennen nog wel een Barry die precies dát voor je kan doen.

Barry is ontstaan als antwoord op een veelgehoord probleem in de markt: we hebben een mooi product, maar hoe zorgen we dat die bij onze potentiële klant bekend wordt? Daar is Barry dus nu de oplossing voor. In onze werkwijze lees je hoe we dat doen, wij vertellen je hier graag waarom we dat doen. Co-founder van Barry, John Sportel, zag in zijn tijd als software ondernemer dat er veel moois gemaakt werd, maar dat de IT-sector niet perse uitblonk in gespreksvoering.

Na de verkoop van zijn bedrijf is hij andere softwarebedrijven gaan helpen om zijn aanpak uit te rollen, maar kwam er al snel achter dat de verkoop haperde. John: ‘Dan riep ik, je moet ze gewoon opbellen! Maar dat doen, durven of kunnen veel ondernemers niet. En daar was Barry…’

Precies waar John wel blij van wordt: want hoe jammer dat je het probleem van je potentiële klant niet op kan lossen, alleen maar omdat je zijn naam niet kent en hem niet belt en bezoekt. Boudewijn Prakken, co-founder en gedreven verkoopspecialist, neemt zijn ervaring vanuit andere hoeken dan de IT mee. Maar in gesprek komen is voor hem de kunst an sich.

Hij traint professionals in het aangaan van contact met potentiële klanten. Deze expertise zet hij elke dag in bij het contact met klanten en medewerkers van Barry. In september 2023 is Barry van start gegaan, onder de gedreven leiding van John en Boudewijn met een team van Barry’s.